پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 24 آبان 1400/ شماره 401
تکرار معاملات پ پ ها و رشد رقابت pvcها،روند آرام رُشد دلار نیمایی،عقب نشینی دلار صرافی به کانال 26 هزار تومان،قیمت های بازارٍ؛ افزایشی، کاهشی و بدون تغییر،آغاز معاملات نفت با 81 دلار،ریزش 26 هزار واحدی بورس تهران،

تکرار معاملات پ پ ها و رشد رقابت pvcها
امروز مطابق معمول دوشنبه ها معاملات پ پ و PVC ها در بورس کالا، جریان داشت. با توجه به کاهش اندک قیمت پایه پ پ نساجی خریداران پ پ نساجی همانند هفته قبل رقابت کمی را ثبت کردند و عمده رقابت ها به صورت پایه انجام گرفت و همچنین خریداران پ پ شیمیایی نیز همانند هفته قبل با رقابتی بین 1 تا 11 درصد معامله کردند اما در مقابل گروه پی وی سی با رقابتی بیشتر از هفته گذشته معامله شدند و بین 4 تا 17 درصد رقابت شدند که مجددا باعث افزایش قیمت کالاهای S65 در بازار شد.

روند آرام رُشد دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 16 آبان تا روز گذشته 15 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز نیز روند افزایشی داشت و به 23 هزار و 235 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ نسبت به دلارِ قیمت های پایه‌ی روز گذشته، 23 تومان افزایش است. میانگین روزانه دلار نیمایی امروز نیز در کانال 23 هزار و 300 تومان است.

عقب نشینی دلار صرافی به کانال 26 هزار تومان
دلار صرافی‌ها که از روز گذشته وارد فاز ریزشی شد و با 5 نوبت کاهش در 27 هزار و 219 تومان به پایان رسید امروز را نیز کاهشی آغاز کرد و در مجموع با 239 تومان کاهش به کانال 26 هزار تومان عقب نشینی کرد و 26 هزار و 980 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز امروز روند کاهشی روز گذشته خود را ادامه داد و از 28 هزار و 600 تومان به 28 هزار و 300 تومان عقب نشینی کرد.

قیمت های بازارٍ؛ افزایشی، کاهشی و بدون تغییر
علی رغم ریزش قیمت دلار، قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش و بدو نتغییر بودند. در گروه پلی اتیلن ها، سنگین بادی، سنگین فیلم، سنگین اکستروژن بدون تغییر و سنگین تزریقی و پت بطری 200 تا 700 تومان کاهش داشتند و در مقابل سبک فیلم 200 تا 800 تومان افزایش داشت. در گروه پ پ نساجی mfi بالاها افزایشی و mfi پایین ها بدون تغییر بودند. در گروه پ پ شیمیایی نیز در بعضی از گریدها افزایشی بین 200 تا 700 تومان ثبت شد. گروه پی وی سی نیز به دلیل رقابت بالای امروز روندی افزایشی به خود گرفتند و 500 تا 1400 تومان رُشد را رقم زدند.

آغاز معاملات نفت با 81 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 82 دلار به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را با عقب نشینی به 81 دلار آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت 81 دلار و 5 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 79 دلار و 95 سنت.

ریزش 26 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که هفته را افزایشی آغاز کرد امروز اما تغییر مسیر داد و کاهشی شد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 26 هزار و 174 واحد کاهش به 1 میلیون و 416 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟